Handelsbetingelser

Villumsenloppefund.dk
SKVillumsen.dk
Refsnæsgade 36

København N
Tlf: 30 11 40 23
CVR: 39861283

Betaling

Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.

Vi modtager online betalinger via bank overførsel eller mobilepay

Mobile pay nr er 298721

Bank overførsel

Reg. nr. 2128

Konto nr 6288547392

Levering

Vi sender til hele Danmark med Dao. Pakken vil blive sendt indenfor 1 – 2 hverdage, skulle der være forsinkelser, vil man blive informeret om dette. Men vi bestræber os på, at holde os indenfor tidsrammen.

Porto prisen vil fremgår i den enkelte annonce.

Møbler kan afhentes på vores adresse efter aftale, eller evt. levering i København til kantsten kan aftales mod betaling.

Retur og fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på vores webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, ligesom valg af transportør er dit eget.

Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Meddelelsen skal gives pr. mail på sk@skvillumsen.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Det er op til SKVillumsen at vurdere varens stand. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet vil få en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.

Afhentning

Afhentning af din ordre

Det er muligt at bestille din ordre til afhentning på vores adresse på Nørrebro.
Afhentningsordrer bliver pakket og gjort klar indenfor 1 – 2 hverdage.

Du vil modtage en sms, når din pakke er klar til afhentning med information om afhentningstidpunkt og adresse.

Sådan bruger du vores afhentningsservice
1: Find dine varer og bestil som normalt på vores side.
2: Ved kassen vælg “Afhentning.”
3: Bestil og betal varerne.
4: Du vil modtage en SMS og mail om afhentning, når dine varer er klar.
5: Hent dine varer på vores lager.

Husk at medbringe kvittering ved afhentning.

Reklamationsret

I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamation skal meddeles til sk@skvillumsen.dk i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt.

Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet.

SKVillumsen dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav.

Reklamationer sendes til vores lager:

SKVillumsen

Arresøgade 9

2200

København N

Persondatapolitik

Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.

Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af SKVillumsen. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.

Klagemuligheder

Du kan sende en mail til sk@skvillumsen.dk, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.